Jeżeli po otrzymaniu towaru znajdą w nim Państwo wady fizyczne prosimy nas o tym poinformować (np.: e-mail biuro@salon-porcelany.pl)oraz sporządzić dokumentację na swoim koncie klienta w naszym sklepie - ułatwi to i przyspieszy proces reklamacji. Prosimy o odesłanie reklamowanego towaru na adres wskazany w regulaminie tj.: Markovvy, Kowalska 1-2D, 82-300 Elbląg. Sklep nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego sklep zwraca niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć paragon lub inny dowód zakupu oraz opis przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary. Jeżeli przyczyna reklamacja była bezpodstawna sklep nie zwraca kosztów wysyłki.