L E T N I A   W Y P R Z E D A Ż > darmowa dostawa i najlepsze ceny, a przy większym zakupie dodatkowe rabaty sprawdź>>> x
w okresie wyprzedaży obniżyliśmy ceny do najniższych - dodatkowo - przy większym zakupie wyjątkowe rabaty i premie dla stałych klientów.

Nie znalazłem rachunku za zakupy - gdzie mogę go znaleźć?

Zanim zostaną przygotowane produkty do wysyłki - przygotowujemy paragon do każdego zamówienia. Po zapakowaniu paczki umieszczamy paragon bądź fakturę w zewnętrznej kopercie razem z listem przewozowym, bądź w środku przesyłki. Dodatkowo każde zamówienie potwierdzone jest e-mailem w którym znajduje się dokument sprzedaży. Jeżeli przed sprawdzeniem zawartości paczki wyrzuciłeś "niechcący" karton z kopertą, zawierający paragon napisz do nas, a wystawimy Ci jego duplikat. Zawsze duplikat paragonu lub faktury można pobrać samemu z systemu logując się na swoje konto. Potwierdzenie płatności jest również dokumentem potwierdzającym transakcję.

 

<< wróć

zawsze D A R M O W A dostawa
w minimum jednej formie wysyłki
wiele form dostawy zamówienia infolinia 690 354 084
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel