Wynagradzamy za wielkość zakupów | Ostateczna cena widoczna w koszyku | Zobacz nasz program rabatowysprawdź>>>×
W NASZYM SKLEPIE WYNAGRADZAMY NASZYCH KLIENTÓW ZA WIELKOŚĆ ZAKUPÓW - SPRAWDŹ NASZE KASKADOWE RABATY - OSTATECZNA CENA W KOSZYKU - DOSTAWA ZAWSZE GRATIS
Co mam zrobić, jak dotarł do mnie uszkodzony produkt?
Rozwiążemy ten problem. Prosimy o przesłanie nam zdjęć i protokołu sporządzonego z kurierem i wypełnienie formularza reklamacji logując się na swoje konto w podstronie "reklamacje". Wyślemy informację pod jaki adres wysłać stłuczki i odeślemy pełnowartościowe produkty. Proszę zwrócić uwagę przy wypełnianiu formularza z kurierem, aby zawierał on prawdziwe informacje. W szczególności proszę zwrócić uwagę, na wypełnienie przez kuriera następujących informacji:
opakowanie produktu w karton, który opakowany jest w opakowanie zbiorcze
w kartonie znajduje się wypełniacz
oznakowanie zewnętrzne "uwaga szkło"
prosimy nie podpisywać protokołów, które nie zostały wypełnione w Państwa obecności, bądź in blanco
Prosimy nie zdejmować etykiet ze stłuczonych / zniszczonych produktów.
zawsze D A R M O W Adostawa w minimum jednej formie wysyłki wiele form dostawy zamówienia infolinia 690 354 084
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.