Wynagradzamy za wielkość zakupów | Ostateczna cena widoczna w koszyku | Zobacz nasz program rabatowy sprawdź>>> ×
W NASZYM SKLEPIE WYNAGRADZAMY NASZYCH KLIENTÓW ZA WIELKOŚĆ ZAKUPÓW - SPRAWDŹ NASZE KASKADOWE RABATY - OSTATECZNA CENA W KOSZYKU - DOSTAWA ZAWSZE GRATIS

Co mam zrobić, jak dotarł do mnie uszkodzony produkt?

Rozwiążemy ten problem. Prosimy o przesłanie nam zdjęć i protokołu sporządzonego z kurierem i wypełnienie formularza reklamacji logując się na swoje konto w podstronie "reklamacje". Wyślemy informację pod jaki adres wysłać stłuczki i odeślemy pełnowartościowe produkty. Proszę zwrócić uwagę przy wypełnianiu formularza z kurierem, aby zawierał on prawdziwe informacje. W szczególności proszę zwrócić uwagę, na wypełnienie przez kuriera następujących informacji:

  • opakowanie produktu w karton, który opakowany jest w opakowanie zbiorcze
  • w kartonie znajduje się wypełniacz
  • oznakowanie zewnętrzne "uwaga szkło"

prosimy nie podpisywać protokołów, które nie zostały wypełnione w Państwa obecności, bądź in blanco

Prosimy nie zdejmować etykiet ze stłuczonych / zniszczonych produktów.

<< wróć

zawsze D A R M O W A dostawa
w minimum jednej formie wysyłki
wiele form dostawy zamówienia infolinia 690 354 084
pixel